četrtek, 16. avgust 2007

Sanjati..

Hodim po štacuni, kupujem nekaj lepega za posebno osebo in zatavam na odelek s cdji. In ko že vidim, da ne bo nič s kakšnim novim nakupom, zagledam v kotu meni ljubo grupo. In, čeprav imam vse komade s cdeja na kompu, ga kupim. Unplugged live verzija koncerta Za sve ove godine. In odhitim domov in pritisnem play... Če me kdo prepriča, da obstaja boljši sentiš band od crvene jabuke...

In sledi potovanje. Potovanje misli nazaj v preteklost in nazaj v prihodnost. In sanjaš, kako bi lahko bilo, če bi se stvari drugače odvijale. In v sanjaš doživiš občutke sreče. In veš, da se je vse do zdaj zgodilo z razlogom. Ker vse kar se še ni, se še bo. Nekoč, nekdaj...

"ispisat ću poneku rijeć i za tebe
vjekova mir vraćas mi ti

smiruješ vode nabujale

moj šapat i krik ćes pomiriti

pijem ti dah kao lijek svaku noć

prije no što usnim ja

i taj tren i zauvijek samo ti

ti si mi u mislima


i kad nisi tu kraj mene

da znaš da me boliš

i noćas ja ćda te čuvam dok spavaš

i ljubim tamo gdje najviše voliš dok sanjaš"

Ni komentarjev: